SULHAINI, SULHAINI (2013) Ethnocentrisme dan Country-of-Origin Serta Upaya Meningkatkan Daya Saing dan Penggunaan Produk Dalam Negeri. In: Seminar Nasional APMMI 2, 28-30 October 2013, Mataram.
This is the latest version of this item.
Text
Etnosentrisme dan citra negara.pdf Restricted to Repository staff only Download (7MB) |
Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
---|---|
Keywords (Kata Kunci): | Consumer ethnocentrism, Citra negara asal, daya saing |
Subjects: | H Social Sciences > H Social Sciences (General) |
Divisions: | Fakultas Ekonomi |
Depositing User: | Mrs Sulhaini Sulhaini |
Date Deposited: | 20 Mar 2019 09:02 |
Last Modified: | 20 Mar 2019 09:02 |
URI: | http://eprints.unram.ac.id/id/eprint/12930 |
Available Versions of this Item
-
Ethnocentrisme dan Country-of-Origin Serta Upaya Meningkatkan Daya Saing dan Penggunaan Produk Dalam Negeri. (deposited 28 Dec 2018 01:04)
- Ethnocentrisme dan Country-of-Origin Serta Upaya Meningkatkan Daya Saing dan Penggunaan Produk Dalam Negeri. (deposited 20 Mar 2019 09:02) [Currently Displayed]
Actions (login required)
View Item |